
76% покупців планували придбати газовані напої і чітко знали, напій якого бренду і з яким смаком їм потрібний. А як вибирають чіпси, печиво, соки та йогурти в реальному часі? Журнал «Пивное дело»опублікував результати дослідження Nielsen.
Фахівці компанії Nielsen Smart Shopper продовжують вивчати поведінку покупців у реальному часі. Цього разу предметом дослідження були п’ять категорій продуктів: чіпси, соки, газовані напої, печиво та йогурти.
Nielsen мали на меті з’ясувати, про що, насамперед, думають покупці, плануючи придбати той чи інший продукт. Про бренд? Про смак? Розмір упаковки? Що впливає на вибір людини, яка знаходиться безпосередньо в магазині?
Дослідження проводили в режимі реального часу в магазинах двох форматів: гіпермаркетах і супермаркетах. Використовували сучасні технології, що дозволяють респонденту самостійно відповідати на запитання, коментувати і надавати фото.
Які плани?
Зазначені продукти частіше купують імпульсивно, хоча дослідження показало, що багато покупців саме планували їх придбати. Найчастіше в списках покупок опитаних зустрічаються газовані напої – 76%, причому, з чітким зазначенням бренду і бажаного смаку. Найрідше в плані покупок виявлялися чіпси і фруктові соки – 70%.
Щодо придбання йогуртів, 40% покупців подумки уявляють всю категорію в цілому, без прив’язки до бренду і смаку. Але 38% заздалегідь знають, йогурт якої ТМ візьмуть із полиці.
Купуючи печиво, тільки 32% споживачів планують купити певний бренд, інші думають про категорію в цілому.
У категорії соків усе непросто: 35% покупців точно знають, який бажають смак, а 37% – шукають конкретний бренд і розмір упаковки.
І навіть за наявності списку покупок третина покупців заявили, що придбали більший обсяг або розмір продукту, ніж планували заздалегідь. 38% респондентів зізналися, що взяли більше печива, а 39% перевищили план щодо кількості газованих напоїв і соків.
Чому вони купують?
Деякі покупки відбуваються «на автопілоті». Не замислюючись, 47-49% респондентів поклали в свої кошики чіпси і газовані напої. Причому взяли продукти добре відомого і звичного їм бренду.
24% опитаних зізналися, що на покупку газованих напоїв і соків їх стимулюють промоакції.
31% покупців вибирають печиво після ретельного порівняння цін в даній категорії продукту.
Чи задоволені покупками?
Згідно з опитуванням, у день проведення дослідження більшість респондентів були задоволені процесом покупок і прийнятими рішеннями. Не зовсім пощастило покупцям печива. 89% споживачів відзначили три негативні моменти:
їм було незручно пересуватися між стелажами;
складно відшукати потрібний товар на полиці;
неприваблива викладка товару.
Повний варіант дослідження компанії Nielsen Smart Shopper включає й інші питання маркетингу. Наприклад, вдале розташування категорій товару в торговій точці, роль промоакцій у кожній категорії, за допомогою яких елементів in store можна активізувати зацікавленність покупців до продуктів.
Promo Modal Widget
Цей сайт використовує файли cookie і схожі технології, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам.
При використанні даного сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie в відповідно до цього повідомленням щодо даного типу файлів.