
Керуючий директор пивоварні «Уманьпиво» Ігор Кисіль, розповідає навіщо брендам потрібно підтримувати український футбол ціною в кілька сотень тисяч, а то і більше, гривень.
Відзначимо, 9 травня відбувся фінал Кубка України з Футболу сезону 2017-18 рр. Партнером масштабної спортивної події стала українська пивоварна компанія «Уманьпиво». Уманські бровари представили відвідувачам відразу кілька напоїв - лимонад, квас, безалкогольне пиво і знамените «Жигулівське». Через 20 днів, 29 травня, вже в Києві, завод підтримав інший матч, вже інтернаціональний, зустріч молодіжних збірних України та Ізраїлю.
1. Великі національні заходи - це іміджева історія.
Мене недавно запитали: «Скільки коштує підтримати український футбол?» Тоді я відповів: «З точки зору спонсорства окремо взятого події - дорого, але з точки зору підтримки національної ідеї, якою у нас є футбол, - воно того варте». Футбол об'єднує людей. Нашій компанії ця ідея співзвучна, оскільки для того, щоб створити якісний продукт, ми доклали чимало зусиль - навчилися вирощувати свої інгредієнти для напоїв на власних полях і садах, навіть завели своїх бджіл для того, щоб запилювати свої поля, а з меду варити своє медове пиво.
2. Великі національні заходи - це маркетингова історія.
Ні для кого не секрет, що футбольні матчі - це велика концентрація чоловічої аудиторії, плюс величезні охоплення. Варто також враховувати, що аудиторія футбольних матчів розширюється - це вже не суцільно чоловіки; на футбол приходять цілими сім'ями, багато дітей, дівчат, пар. До того ж, помітно виросло покоління ЗОЖніков, а багато хто приїжджає на матч за кермом. Ми враховуємо всі ці тенденції, тому пропонуємо відвідувачам матчів не тільки широкий асортимент пива, але також лимонад, воду, квас і безалкогольне пиво.
3. Великі національні заходи - це про «філантропію».
Найчастіше ти або нічого не заробляєш, або працюєш в нуль. Бюджет самого спонсорства помножений на рекламний бюджет і логістику не йде в порівняння з виручкою від продажу продукції в ході заходу. Тому для нас це знову-таки ідейність, місія підтримувати спорт і пригощати українців натуральними напоями.
4. Великі національні заходи - це амбіції «маленьких і великих кораблів».
Ми варимо пиво з 1878 року, вже більше 140 років. У нас одне з найсучасніших виробництв в Україні. Наші пивовари знають про правильний смак пива і його якості все. Наша лінійка включає кілька брендів пива, сидр, лимонади, квас і навіть воду. Впевненість в своєму продукті дає тобі право ставити великі цілі і дотримуватися їх.
5. Великі національні заходи - це історія з продовженням.
Ми розуміємо, що, як і в будь-якій іншому справі, тут важлива постійність. Зараз ми більше вивчаємо потенціал і можливості. Дивимося пропозиції, які надають організатори наших, чисто українських, своїх спортивних подій. Це стосується не лише футболу. В Україні безліч заходів, що вимагають уваги і підтримки. А чому б і ні.
Promo Modal Widget
Цей сайт використовує файли cookie і схожі технології, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам.
При використанні даного сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie в відповідно до цього повідомленням щодо даного типу файлів.