
«Уманьпиво» стала одним з головних постачальників новин пивної індустрії України. За зимовий період компанія оголосила про повернення на полиці безалкогольного пива Waissburg 0%, про вихід на закордонний ринок та перейменування сортів відповідно до міжнародних стандартів. Розповіла також про зимові сорти пива та особливості хмільної сфери Німеччини. Значущою подією в історії компанії стало нещодавнє отримання золота за дизайн етикетки популярного бренду Waissburg.
Серед переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 – дизайн пивного бренду Waissburg. Нова етикетка уманських пивоварів стала кращою в секції «A-11 Typestyle, типографія».
Для «Уманьпиво» – це не єдине оновлення дизайну й атрибутики в 2018 році. Пивовари провели тотальний ребрендинг усіх сортів пива. Новий дизайн етикеток отримали флагманські види пива «2002 — Медове», «Пшеничне» й «Жигулівське», і тепер настав час напою, виробленому за німецькими технологіями – Waissburg. Уманські броварі також створили новий дизайн бренду-лінійки «СВОЄ» та «Лимонад з Умані». Проте саме оновлений стиль чотирьох видів Waissburg увійшов до списку кращих з кращих на Ukrainian Design: The Very Best Of 2018.
Нові віжуали для «Уманьпиво» розробила київська дизайн-студія «АТАКА», відома роботами для брендів Multiplex, Genesis, 14th Yalta European Strategy Annual Meeting — YES, Molto Bene, Kyiv Investment Agency, ГК «Український Енергетичний Альянс». «Нашим завданням було зробити дизайн більш «німецьким», зберегти назву продукту – легенду «білого міста» (з німецької Waissburg – Біле Місто)» і колірне кодування смаку (світле, червоний ель, нефільтроване, «міцне»)», – розповідають дизайнери.
«Замість ілюстрації древнього міста й візуальних ефектів давнини ми створили чисту типографіку та використали сонце як символ білого міста. Готичний шрифт, розроблений за старими німецькими зразками, є самобутнім сам по собі й може достатньо розповісти про походження товару», – додають у брендинг-агентстві «АТАКА».
«Ми довго працювали над тим, щоб нова етикетка відповідала унікальному смаку нашого пива – була яскравою і водночас лаконічною. Мінімалістична й у класичній колірній гамі, вона з легкістю вирізняє пляшку на полиці магазину», – підкреслює Ігор Кисіль, СЕО «Уманьпиво».
Компанія «Уманьпиво» – український виробник пива й безалкогольних напоїв. Сьогодні це одна з найстаріших пивоварень України – заснована в 1878 році. Завод славиться тим, що випускає натуральне пиво та прохолоджуючі напої, інгредієнти й компоненти яких вирощені на полях і в садах компанії.
Promo Modal Widget
Цей сайт використовує файли cookie і схожі технології, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам.
При використанні даного сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie в відповідно до цього повідомленням щодо даного типу файлів.