
Ігор Кисіль, СЕО пивоварні «Уманьпиво» зібрав унікально колекцію пивної атрибутики. «Я мрію, щоб про нашу пивоварню дізнався увесь світ. Більше того – маю план, як це втілити в життя» – каже він.
Перший експонат подарували
«12 років тому мені випала нагода побувати на пивоварні «Burger Brau», у місті Хоф (Німеччина). Туди я поїхав, щоб домовитися про співпрацю. Ми планували купувати у німців хміль особливого сорту для нашого виробництва» - згадує Ігор Кисіль.
Після успішної угоди власник пивоварні провів для гостя екскурсію по музею пивної історії, який розташувався на території броварні.
«Звідти я вийшов не лише із незабутніми враженнями, а й унікальним подарунком - раритетним німецьким пивним кухлем. Дорогою додому мене не покидала думка – чому б не відкрити музей пива у своєму місті? Адже наша пивоварня «Уманьпиво» – одна з найстаріших в Україні. А якщо вона матиме ще й свій музей, то стане візитівкою не лише Умані, а й усієї країни. Тоді ці думки здались мені занадто гучними і амбітними. І майже нездійсненними…»
Але той самий німецький подарунковий кухоль і заклав початок майбутньої колекції. Експонати Ігор Кисіль спочатку збирав самотужки - привозив з робочих поїздок чи просто з подорожей.
«Дуже швидко це захоплення переросло у справжню залежність. Я знайомився з бірофілами (колекціонерами пивної атрибутики), купував найцікавіші на мою думку експонати. Найунікальніші екземпляри з віковою історією знаходив у людей похилого віку, які колись працювали на пивоварнях або ж у свій час захоплювалися пивною атрибутикою», - розказує колекціонер.
Подарунки з усього світу
З часом про захоплення дізналися друзі. Відтоді і вони почали робити свій «вклад» у формування колекції.
« Вона почала поповнюватися експонатами з усього світу. Маю, навіть, старовинний касовий апарат із однієї з німецьких броварень. А ще сотні бочок, кранів, кег, пляшок, кухлів, тисячі етикеток, кришечок, бірдекелів. Є і раритетне обладнання. А ще маю підбірку цінних книг з історії, технології пивоваріння. Є також вивіски, рекламні плакати світових пабів та виробників пива. Деяким із них – більше ста років», - розповідає він.
Окреме місце в колекції займають картини з пивною тематикою.
«Одну із них дружина придбала у нашій Софіївці в 2013-му році. На ній зображений бокал із пивом – а зверху плаває чоловік. Тільки замість човна у нього – кришка з-під пива. Назва картини – «Чоловіча мрія». Шкода лише, не знаю автора малюнка. Дуже особлива для мене і колекція сувенірних автомобілів світових пивних компаній. Їх уже назбиралося декілька сотень. Серед них - точні зменшені копії вантажівок, які перевозили або рекламували пиво».
Мрія - музей пивної атрибутики
За 12 років колекціонування зібралося чимало експонатів світової культури пивоваріння.
«Коли мене запитують про загальну кількість експонатів – я не знаю, що відповісти. На те, щоб хоч якось організувати свою колекцію, структурувати та порахувати всі атрибути, у мене катастрофічно бракує часу. А кількість експонатів «нагадує» мені про давню мрію – відкрити на території пивоварні музей пивної атрибутики. І хоч це справа не з легких і на втілення мого задуму потрібен час. Але тепер, коли поділився намірами із вами, не маю права на відступ», - зазначив Ігор Кисіль.
Роботу над створення музею колекціонер планує розпочати вже цього року.
Promo Modal Widget
Цей сайт використовує файли cookie і схожі технології, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам.
При використанні даного сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie в відповідно до цього повідомленням щодо даного типу файлів.