0%

Телефон для довідок
0(800) 33-09-09
Дзвінки по Україні безкоштовні

Оберіть етикетку для нового сорту пива «Уманське копчене»

Візьміть участь у голосуванні за етикетку для нового сорту пива «Уманське копчене». Для цього оберіть варіант, який вам більше подобається, і натисніть на кнопку під фотографією етикетки. *

* Це тільки концепції, а не остаточний варіант. Після вибору етикетку буде доопрацьовано остаточно.

var-1var-2

Важливо знати умови голосування

  1. Голосувати можна один раз.
  2. Голосування проходить у період з 4 червня по 14 червня.
  3. Остаточне рішення щодо вибору етикетки приймає завод.
  4. Свої побажання та зауваження пишіть у коментарі внизу або на пошту: info@umanpivo.ua
  5. Коментарі складайте коректно.
  6. Коментарі, визнані модератором некоректними, видалятимуться.

«Уманське копчене» – це новий сорт пива з особливим смаком і непередаваним відтінком копчення в ароматі. Напій виготовлений із нетрадиційних сортів солоду, які використовуються для виготовлення копченого пива.

umanske_pivo_2 umanske_pivo_3

Секрет особливого смаку пива «Уманське копчене»  –  в способі обробки солоду. Пророслий ячмінь і зелений солод на власній солодовні ми завантажуємо на дрібну дротяну сітку. Солод сушиться за рахунок тепла, утвореного від вогню внизу. У процесі горіння дим затягує дротяну сітку, і з зеленого солоду ми отримуємо копчений. Для приготування копченого солоду ми використовуємо дрова з бука, які зберігалися не менше трьох років.

untitled-1_05

Така технологія сушки солоду надає пиву той самий особливий специфічний смак, який так подобається гурманам.

Основне завдання, яке стояло перед дизайнером, – через дизайн етикетки донести до споживача наші основні переваги:

  • Тільки натуральні інгредієнти: відбірний солод, хміль і вода з артезіанської свердловини.
  • Непорушність традицій пивоваріння з 1878 року.
  • «Уманське копчене» набуває смаку від копченого солоду, виготовленого так само, як сотні років тому.
  • Нові технології виробництва та постійний контроль наших партнерів-технологів із Німеччини.

Спочатку дизайнерами було створено 9 різних концепцій.

Особливу увагу було приділено добору кольорової гами. Ми проаналізували,  які кольори у споживачів асоціюються із сприйняттям пива. Наприклад, чорний колір асоціюється з міцним темним пивом, червоний – з димом і т. ін.

umanske_pivo_5   umanske_pivo_6 umanske_pivo_7

Після проведення тестування і опитування всередині компанії ми зупинилися на двох, з якими продовжили працювати далі.

untitled-1_09

У підсумку після тривалої роботи і декількох десяток правок народилися дві концепції етикеток, які ми і подаємо на ваш розсуд.

untitled-1_13

Свої побажання та рекомендації ви можете залишити в коментарях або вислати нам на пошту.