Навіщо локальному виробникові пива національний футбол? | Уманьпиво

0%

Телефон для довідок
0(800) 33-09-09
Дзвінки по Україні безкоштовні

Навіщо локальному виробникові пива національний футбол?

Керуючий директор пивоварні «Уманьпиво» Ігор Кісіль, розповідає навіщо брендам потрібно підтримувати український футбол ціною в кілька сотень тисяч, а то й більше гривень.

Відзначимо, 9 травня відбувся фінал Кубка України з Футболу сезону 2017-18 рр. Партнером масштабного спортивного заходу стала українська пивоварна компанія «Уманьпиво». Уманські бровари представили відвідувачам відразу кілька напоїв – лимонад, квас, безалкогольне пиво і знамените «Жигулівське». Через 20 днів, 29 травня, вже в Києві, завод підтримав інший матч, вже інтернаціональний, зустріч молодіжних збірних України та Ізраїлю.

Зазначимо, 9 травня відбувся фінал Кубка України з Футболу сезону 2017-18 рр. Партнером масштабного спортивного заходу стала українська пивоварна компанія «Уманьпиво». Уманські бровари представили відвідувачам відразу кілька напоїв – лимонад, квас, безалкогольне пиво і знамените «Жигулівське». Через 20 днів, 29 травня, вже в Києві, завод підтримав інший матч, вже інтернаціональний, зустріч молодіжних збірних України та Ізраїлю.

1. Великі національні заходи – це іміджева історія.

Мене недавно запитали: «Скільки коштує підтримати український футбол?» Тоді я відповів: «З точки зору спонсорства окремо взятого події – дорого, але з точки зору підтримки національної ідеї, якої у нас є футбол, – воно того варте».  Футбол об’єднує всіх своїх людей. Нашій компанії ця ідея співзвучна, оскільки для того, щоб створити якісний продукт, ми доклали чимало зусиль – навчилися вирощувати свої інгредієнти для напоїв на власних полях і садах, навіть завели своїх бджіл для того, щоб запилювати свої поля, а з меду варити своє медове пиво.

2. Великі національні заходи – це маркетингова історія.

Ні для кого не секрет, що футбольні матчі – це велика концентрація чоловічої аудиторії, плюс величезні охоплення. Варто також враховувати, що аудиторія футбольних матчів розширюється – це вже не суцільно чоловіки; на футбол приходять цілими родинами, багато дітей, дівчат, пар. До того ж, помітно виросло покоління ЗОЖников, а багато приїжджають на матч за кермом. Ми враховуємо всі ці тенденції, тому пропонуємо відвідувачам матчів не тільки широкий асортимент пива, але також лимонад, воду, квас і безалкогольне пиво.

3. Великі національні заходи – це про «філантропію».

Найчастіше ти або нічого не заробляєш, або працюєш в нуль. Бюджет самого спонсорства помножений на рекламний бюджет і логістику непорівнянний з виручкою від продажу продукції в ході заходу. Тому для нас це знову-таки ідейність, місія підтримувати спорт і пригощати українців натуральними напоями.

4. Великі національні заходи – це амбіції «маленьких і великих кораблів».

Ми варимо пиво з 1878 року, вже  більше 140 років. У нас одне з найсучасніших виробництв в Україні. Наші пивовари знають про правильному смаку пива і його як всі. Наша лінійка включає кілька брендів пива, сидри, лимонад, квас і навіть воду. Впевненість у своєму продукті, дає тобі право ставити великі цілі і слідувати їм.

5. Великі національні заходи – це історія з продовженням.

Ми розуміємо,, як і в будь-якому іншому справі, тут важливо сталість. Зараз ми вивчаємо потенціал і можливості. Дивимося пропозиції, які надають організатори наших, суто українських, своїх спортивних подій. Це стосується не лише футболу. В Україні безліч заходів, які потребують уваги та підтримки. А чому б і ні.