0%

Телефон для довідок
+38 (096) 029-29-29

Загальні тенденції на ринку пива України у 2014-2015 роках

Категории: Новини ринку

Пивоваріння люди засвоїли раніше, ніж навчились пекти хліб. Приблизно 8 000 років пиво є одним із найвідоміших напоїв у світі. Що стосується ринку пива в Україні, то у 2014-2015 роках був помічений певний спад рівня виробництва цього напою. Яка тому причина та що вплинуло на попит? В агентстві KOLORO спромоглися знайти відповідь на це запитання -http://koloro.ua/blog/issledovaniya/marketingovoe-issledovanie-rynka-piva-v-ukraine-2015-g.html.

Спеціалісти брендингового агентства KOLORO  здійснили широке  дослідження ринку пива, у процесі якого одержали наступні дані.

Хто є основним споживачем пива в Україні?
Усього 60,8% населення України споживають пиво. З них на чоловічу частину населення припадає 76% та, відповідно, 24% –  на жіночу. Зазначимо, що тенденція простежується у відповідності з віком. 71% пива споживають люди у віці від 21 до 29 років. А до  найстриманішого сегменту споживачів можна віднести населення у віці  51-59 років – усього 6,5%.

11223

При цьому основний споживач пива в Україні – це міський мешканець, людина з високим або вище середнього рівнем доходу.

Яка ємність пивної продукції найбільш популярна
За об’ємом найбільшим попитом користуються пляшки та бляшанки на 0,5 літра (50,4%).
На пиво ємністю 1-2 літри  припадає приблизно 30%   покупок.
Пиво об’ємом 0,33 літри купують близько 16,7% споживачів.
А на об’єми більш ніж 2 літри припадає всього 2,8%.

658768

Де українці п’ють пиво
Виявилось, що більшість споживачів п’ють пиво у себе вдома – приблизно 53,2%. У ресторанах, кафе, бістро та інших громадських закладах пиво споживають  18,3% населення. У весняний та літній сезони значно зростає рівень споживання пива на вулиці – у середньому на 10-15%.

43436536

Структура виробництва
Близько 49% пива випускається в ПЕТ-упаковці;
35% виготовляється у скляних пляшках;
12% у кегах;
тільки 4% у металевих бляшанках.

65354768

Особливості ринку пива України у 2014-2015 роках
Висока конкуренція з марками-виробниками міцних спиртних напоїв.
Скорочення обсягу споживання пива населенням.
Скорочення рівня споживання торгівельних марок,  які представлені у середньому ціновому сегменті.
При цьому відмічено зростання споживання пива в економ, а також преміальному сегментах.
Великі виробники переорієнтуються на випуск преміальної продукції.
Відмічається стабільність на ринку безалкогольного пива – щорічно виробляється близько 5 млн дал.
У 2014 році експорт пива скоротився на 45,5% (українське пиво експортується у 42 країни світу, здебільшого вітчизняне пиво експортується в Росію та країни  СНД).
Імпорт пива в Україну також скоротився на 10,1% (основні імпортери пива у нашу країну– Росія, Бельгія, Німеччина, Чехія).
Тенденції розвитку ринку пива в Україні
У цілому виробництво пива за остані роки скоротило свої об’єми. У 2014 році, згідно з даними організації «УКРПИВО», було виготовлено на 9,3% менше, ніж у минулому році. У 2015 році очікується подальше скорочення об’ємів виробництва. За прогнозами фахівців, цей показник знизиться на 4-7%.

Що стало причиною? Насамперед, це зниження купівлеспроможності населення. Причини полягають також у макроекономічній  ситуації,  негативно впливає й ситуація на сході країни.

Через погіршення добробуту населення в Україні об’єми продажу пива у 2014-2015 роках скоротились. Утім, не дивлячись ні на що, український ринок пива є цілком перспективним. Сьогодні у країні зареєстровано приблизно 20 ліцензованих брендів та випускається більш ніж 400 сортів пива.