0%

Телефон для довідок
+38 (096) 029-29-29

Є запитання — даємо відповідь

Категории: Без рубрики

Як відкрити пивний бізнес в Україні? Із цим запитанням початківці-підприємці звертаються саме до заводу-виробника пива. І це правильно. Ми стільки років розвиваємо ринок слабоалкогольних напоїв, що можемо з повним правом ділитися досвідом і знаннями зі своїми майбутніми партнерами.

Корисна інформація для дистриб’юторів та ексклюзивних представників розміщена окремо. А на запитання про важливі моменти відкриття пивної точки в Україні дамо відповіді .

Під загальним поняттям «пивна точка» розуміють всі місця роздрібного продажу пива: пивний кіоск, магазин, паб, бар, пивний ресторан.

Живе пиво на розлив сьогодні користується популярністю. А пивні кіоски, паби і міні-бари  вимагають невеликих стартових вкладень. Основні інвестиції при відкритті торгової точки:
  • оренда або купівля приміщення;
  • ремонт;
  • закупівля обладнання та продуктів;
  • реклама.
Рентабельність складає в середньому 35-40%. Розміщена в людному місці торгова точка може реалізовувати влітку до 300 л пива на день. Взимку об’єми спадають до 50-100 л на день. Не забувайте, що живе пиво  швидко стає непридатним до споживання, тому у відкритих кегах зберігається 5-7 днів. Щоб напій вчасно розпродавався, бажано відкривати торгову точку в людному місці. Пивному ринку властива сезонність, він активно працює три-чотири місяці на рік.
Кіоск – більш відкритий, простий і доступний для покупця формат. Дешевшою є оренда, але вона залежить від погодніх умов (у дощ охочих купити пиво біля кіоска не буде). Пивний паб вважається більш надійним способом інвестицій. Цей формат зараз затребуваний споживачами та інвесторами. Рентабельно відкривати паб, розрахований на 100 чоловік. Мінімальні інвестиції в паб складають 0,8-1 млн грн (оренда приміщення, ремонт, дизайн, обладнання, посуд тощо). Для порівняння: щоб відкрити повноцінний пивний ресторан, потрібно від 1 млн доларів. Паб або магазин краще відкривати ще й тому, що в таких приміщеннях є склади для зберігання продукції, підсобки. А це полегшує ведення бізнесу і відповідає вимогам СЕС.
Порахувати, скільки коштує відкрити пивний магазин, нескладно. Визначтеся, скільки сортів пива  продаватиме: 7 або 20. Від цього залежить кількість необхідного обладнання. «Профі» радять включити в асортимент не менше 10-ти сортів напою. Вам знадобляться:
  • Піногасники – один кран на один сорт (помножте вартість одного крану на потрібну вам кількість).
  • Установка для розливу пива.
  • Охолоджувачі.
  • Фітинги, хомути, шланги для підключення.
  • Барна стійка (монтаж або ремонт) – ціна залежить від виробника.
  • Холодильна вітрина.
  • Столи, стільці, посуд.
Приплюсуйте до цієї суми вартість оренди приміщення, оформлення інтер'єру, кошти на зовнішню рекламу. Це ваші витрати. Розрахуйте, коли прибуток покриє витрати, за формулою: середньомісячний товарообіг = (середня вартість 1 літра розливного пива * на середній обіг літрів за день влітку / взимку) * 30 днів. Порахуйте валовий та балансовий прибуток. Не забудьте включити до щомісячних витрат:
  • вартість тари;
  • зарплату продавців;
  • комунальні та інші обов'язкові платежі;
  • оплату транспорту.
Фахівці кажуть, що окупити бізнес можна за півроку - рік. При цьому торгову націнку радять розраховувати за принципом: 100% на літр вітчизняного пива, і 30% додавати до оптової вартості літра дорогого імпортного пива. В цілому, без докладних розрахунків, для відкриття хорошого пабу з нуля підприємцю потрібна сума в межах 150 - 400 тис. доларів. Сума стартового капіталу залежить від певного міста, обраного місця і масштабності вашого закладу.
Крім усіх обов'язкових нюансів по відкриттю ІП, потрібно знати, як оформляються пивні магазини. Під час ремонту дотримуйтесь санітарних вимог до закладів громадського харчування, купуйте сертифіковане обладнання для розливу пива і обов'язково отримаєте позитивний висновок СЕС. Важливий дизайн приміщення та пивні атрибути: бочки, келихи, розетки для порційних закусок (горішки, сухарики, чіпси, сушена і копчена риба). Перш ніж відкрити магазин пива, складіть докладний план і розрахуйте прибутковість підприємства. Для торгівлі хмільним напоєм досить приміщення площею від 5 кв.м – зможете розмістити тільки 6 кранів. Щоб залучити покупців, навколо пивного кіоска організуйте майданчик зі столиками. Оптимальна площа для пивного магазину – 20-40 кв. м. Такий простір дозволяє продавати до 24 сортів пива. Увага! Пивна точка повинна знаходитися на відстані мінімум 100 метрів від дитячих майданчиків, садочків, шкіл та інших навчальних, спортивних і медичних установ. Обов'язкова наявність касового апарату.

Щоб отримати право торгувати пивом на розлив, потрібно зареєструватися –  отримати свідоцтво СПД або юридичної особи. Які для цього збирати документи – підкажуть у місцевому виконкомі. Потім можете шукати приміщення під магазин,  наводити у ньому лад, отримувати дозвіл на відкриття, затверджувати режим та умови роботи в держслужбах (СЕС, пожежна інспекція), укладати з комунальними службами договори на обслуговування (міськенерго, водоканал). І лише потім можна підшукувати постачальників пива. З 1.07.2015 для продажу пива вам потрібна буде ліцензія, оскільки пиво офіційно вважається алкогольним напоєм.

Починати потрібно зі складання бізнес-плану, аналізу стартового капіталу, потім вже реєструвати ІП, оформляти документи, отримувати ліцензії та дозволи.

Шукати приміщення бажано в людному місці. Продумайте концепцію закладу. Це може бути: сучасне бістро, стильний англійський паб або оригінальний пивний ресторан. Створіть унікальний інтер'єр пабу/бару, закуповуйте обладнання та пивну продукцію. Одночасно добирайте персонал і навчайте співробітників.
Ефективний бізнес-план – 90% успіху вашого пивного бізнесу. Приділіть складанню плану максимум часу і сил. Поради та корисні посібники з відкриття пивної точки згідно із законодавством України можна завантажити в розділі «Бізнес-план» (посилання).
Навіть у такому питанні вам доведеться керуватися загальною концепцією закладу. Хто ваш споживач, який у нього рівень доходу і якому пиву він надає перевагу? Чітке розуміння потреб покупців допоможе вам скласти бажаний асортимент пивної точки. Пошук постачальників починайте з вивчення пропозицій. Які умови співпраці пропонують заводи-виробники пива, дилери та дистриб'ютори? Враховуйте все: від якості та різноманітності сортів пива до забезпечення обладнанням для розливу. В асортименті пивної точки має бути мінімум 7 сортів  пива, що пропонується, і світлого, і темного. Зберігати напій краще в кегах. Виробник обов'язково надасть рекомендації, як правильно транспортувати повні кеги, порадить умови і температурний режим зберігання. Малобюджетним підприємствам на початку  доцільно співпрацювати з одним виробником, встановити пропоноване ним обладнання та торгувати пивом однієї ТМ. Маленьким магазинам і кіоскам вигідніше співпрацювати з дистриб'юторами. Пабу і ресторану економніше розглянути умови партнерства і постачання пива безпосередньо із заводу-виробника.
Якщо допомога полягає у забезпеченні пивної точки обладнанням для розливу, професійному обслуговуванні установок, у наданні рекламної продукції –  розгляньте умови співпраці з пивоварнею. Стандартний комплект обладнання, який потрібен для продажу розливного пива у будь-якій пивній точці (магазині, кафе або барі), включає більше 10 пунктів.
Бажаємо вам успішного, цікавого та прибуткового пивного бізнесу.

Заявка на партнерство

Відділ продажів:

Телефон: +38 (096) 029 29 29
e-mail: info@umanpivo.ua
Адреса: вул.Успенська, 29, м.Умань, Черкаська обл. 20300